Kdekdo z nás lidí už velice dobře ví, že si nemusí nakupovat to, co potřebuje, jenom v běžných obchodech. Ví se, že už lze nakupovat i přes internet. A ví se často i to, že je na internetu mnohonásobně víc nabídek, než kolik jich i ten největší uživatel internetu zvládne za celý svůj život využít. A že tedy není divu, že se nemůže zákonitě dostat na všechny nabízející, že tu uspějí jenom ti, jichž si všimnou ti, kdo se mají stát jejich zákazníky.
A tak se internetoví podnikatelé musejí nabízet těm, kdo by u nich potenciálně mohli utrácet peníze, tak, aby si jich takoví možní zákazníci všimli. Musí se tedy prosadit mezi nabídkami internetových vyhledávačů, bez nichž je sice také teoretická, ovšem jenom mizivá naděje na žádoucí podnikatelské úspěchy.
Weby se prostě musí optimalizovat, aby se dostaly ve vyhledávačích na oči těm, kdo mají nebo mohou mít o to na nich prodávané zájem. Optimalizace pro internetové vyhledávače je často jedinou cestou, jak se stát středem zájmu těch, kdo by se měli o určité nabídce dozvědět.
A kde je taková potřeba, je samo sebou i profesionální nabídka, která se dá využít k tomu, aby si internetoví podnikatelé polepšili. Je tu tedy SEO pro Eshop-rychle nebo se nabízí optimalizace SEO pro Drupal, to podle toho, co je komu z těch podnikajících a něco nabízejících potřeba k dosahování tolik potřebných úspěchů.
Kdo si svůj internetový obchod nechá profesionálně optimalizovat, má naději na to, že prodá to, co prodat chce, a vydělá si tím peníze, o které stojí a které potřebuje. Od toho tu optimalizace pro internetové vyhledávače je.
A kdo onu optimalizaci ignoruje? Ten se může za úspěch svého podnikání často jenom modlit, což mu ale sotva prospěje. A kdo se neprosadí mezi konkurenčními nabídkami, kdo je ve vyhledávačích ‚neviditelný‘, má prostě smůlu. A sotva na tom sám něco změní.